вівторок, 26 грудня 2017 р.

Куратор змісту - 2017. Звіт про роботу куратора



Шановні читачі блогу, тьютори, учасники курсу 

"Куратор змісту - 2017"!


Ось і прийшов час підвести підсумки навчання на дистанційному курсі. Почну з того, що "Інформаційно-комунікаційні технології в бібліотеці" є не тільки темою мого курирування, темою самоосвіти та поширення досвіду роботи, але й моїм захопленням. Все почалося зі створення у 2012-му році бібліотечного сайту на безкоштовній основі Сайтів Google. 


Сайт був потрібен для інформування учасників навчально-виховного процесу про діяльність бібліотеки, про нові надходження, передплату періодичних видань, забезпеченість навчальною літературою. На сайті збираю добірки висловлювань, віршів, корисних посилань. Щомісяця  публікую вісник "По сторінках періодичних видань", "Календар знаменних і пам'ятних дат".


На основі Сайтів Google створила картотеку, яка призначена для забезпечення інформаційного супроводу Концепції з дослідження та реалізації єдиної методичної проблеми закладу. Безкоштовні Сайти Google мають всього 100Мб дискового простору, щоб його не витрачати, використовую Google Фото та Google Диск. Знати статистику сайту дозволяє Google Analytics. 


Для особистісного викладення інформації та спілкування з користувачами створила блог училищного бібліотекаря, який з червня 2016 року став мати методичну спрямованість: за його допомогою поширюю власний досвід роботи. Цільова аудиторія: бібліотекарі ПТНЗ Сумської області. Щоб зацікавити колег, вирішила ознайомити їх з дуже простим у користуванні сервісом для створення інтерактивних вправ LearningApps.


Для цього створила декілька інтерактивних вправ на краєзнавчу тематику, розмістила їх на блозі, докладно описала алгоритм створення. Серію вправ з охорони праці опробувала як складову сценарію масового заходу та поділилася досвідом використання. Публікації з сайту та блогу, іншу корисну інформацію поширювала через соціальну мережу Google+. 


Але весь цей час я розуміла, що працюю не ефективно. В мережі присутні колеги-біблітекарі, досвід яких для мене просто недосяжний: Світлана Назарьєва, Марина Саричева, Людмила Понкратова, Ольга Кудрявцева, Тетяна Ярошенко. В мене накопичилось дуже багато питань, які портебували відповіді. Самоосвіта - це добре, але знання здобувалися "всліпу" та "в годину - по чайній ложці"... Отже, я є дуже вмотивованим учасником курсу "Куратор змісту".


За вісім тижнів навчання на дистанційному курсі "Куратор змісту" я отримала стільки нових знань, вмінь та навичок, що почала відчувати себе зовсім "іншою" людиною. Навчатися мені було не легко, але під кінець курсу з'явилися впевненість у своїх силах та досвід. Я відчула на собі, що означає таке популярне зараз висловлювання: "навчання протягом життя". Нові можливості вражають, вони просто безмежні... І все це, завдяки інформаційно-комунікаційним технологіям.


З результатами моєї роботи на курсі "Куратор змісту" можна ознайомитися на блозі. Я намагалася писати просто, докладно, так, щоб зацікавлені користувачі могли скористатися моїм досвідом. Блог же - методичний)))


Куратор змісту - 2017. Робота з Твіттером

Куратор змісту - 2017. Я - куратор змісту

Куратор змісту - 2017. Відкриті освітні ресурси та курирування

Куратор змісту - 2017. Тиждень №2

Куратор змісту - 2017. Робота з Diigo

Куратор змісту - 2017. Тиждень №4

Куратор змісту - 2017. Pinterest для куратора змісту

Куратор змісту - 2017. Агрегатор Netvibes - методи використання

Куратор змісту - 2017. Моє персональне навчальне середовище

Куратор змісту - 2017. Тиждень №5

Куратор змісту - 2017. Оцінка достовірності фото

Куратор змісту - 2017. Оцінка достовірності інформації

Куратор змісту - 2017. Тиждень №6

Куратор змісту - 2017. Використання klout.com

Куратор змісту - 2017. Тиждень №7





Немає коментарів:

Дописати коментар