середу, 1 листопада 2017 р.

Куратор змісту - 2017. Тиждень №1



Шановні читачі блогу, тьютори, учасники дистанційного курсу 
"Куратор змісту - 2017"!

До вашої уваги звіт про мою роботу на першому тижні проходження курсу. Завдання почалися зі знайомства, де я написала про себе, що працюю бібліотекарем в Шосткинському вищому професійному училищі. Маю вищу фахову освіту. Люблю свою роботу та розумію, що не можна працювати старими методами, це питання виживання бібліотек. Потрібно змінитися, бути сучасними та максимально корисними суспільству.

Далі розповіла, що у 2012 році створила сайт бібліотеки, з 2015-го веду блог, маю акаунт на Google+. Темою самоосвіти обрала: “Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в роботу бібліотеки професійно-технічного навчального закладу”. Але знань не вистачає, тому і зареєструвалася на курсі “Куратор змісту - 2017”.

Другим завданням було створення блогу про напрям курирування. Мій напрям курирування: "Інформаційно-комунікаційні технології в бібліотеці". Блог училищного бібліотекаря ідеально підійшов для виконання домашніх завдань курсу, бо його контент збігається з напрямом курирування, а звіти про результати роботи в "Кураторі змісту - 2017" стають цінними постами блогу.

Третє завдання - це робота з Твіттером. Про те, як я з ним впоралася, читайте у попередньому дописі. Хочу лише додати, що поширення публікацій блогу через Твіттер  одразу вплинуло на його аналітику: кількість щоденних переглядів блогу зросла у рази.

Далі потрібно було створити власну електронну газету Paper.li за напрямом курирування. Газета в мене створилася одразу, ще 29 жовтня ("Daily news of library technologies"). Посиланням на газету я поділилася пізніше, бо хотіла краще розібратися з налаштуваннями. Для цього мені був потрібен браузер Chrome (його перекладач сайтів з англійської). 

Але моя 32-бітна OS Linux не підходила під 64-бітний Chrome, а старіші версії браузера працювали некоректно, або й взагалі не працювали. Щоб проблему вирішити швидко, довелося віднести ноутбук в сервіс для встановлення OS Windows.   Встановлювати нову 64-бітну OS Linux на цей час у мене не було можливості.

Paper.li мені дуже сподобався, бо з його допомогою генерується дуже багато потрібної та цікавої інформації. Через пошукову систему ніколи не отримаєш такий результат, не кажучи вже про затрачені зусилля й час, та й виглядає створена газета дуже презентабельно.

Раніше, коли тільки ще починала використовувати у своїй професійній діяльності блог та соціальну мережу Google+, мені було важко знайти відповідний контент. Але я помітила, що в мережі є колеги, які такими проблемами не страждають. Відчувалося, що інформацію вони не шукають, вона до них надходить сама. Мабуть Paper.li і є однією із розгадок цього феномену.



Перший номер моєї газети Paper.li


Схожі повідомлення

Куратор змісту - 2017. Робота з Твіттером

Немає коментарів:

Дописати коментар