суботу, 9 грудня 2017 р.

Куратор змісту - 2017. Тиждень №5

Snagit. Стартова сторінка


Вітаю вас, шановні читачі блогу, тьютори, учасники курсу 

"Куратор змісту - 2017"!


П'ятий тиждень навчання дався мені нелегко. Сервіси Pinterest, Symbaloo, MindMeister "пішли" одразу, а на створення власного агрегатора в Netvibes та фрагменту відео по темі курирування в TechSmith витратила забагато часу. Але всі сервіси тижня я зрозуміла, завдання виконала.


Спробую описати процес створення відео. Завантажила програму Snagit - продукт TechSmith та зареєструвалася. Темою ролика обрала "Сайт бібліотеки ПТНЗ на основі Сайтів Google". За допомогою Snagit зробила скріншоти та обробила їх в редакторі цієї програми. Редактор дуже потужний, має безліч різноманітних ефектів і налаштувань.


Відредаговані скріншоти завантажила на Google Диск, там зробила презентацію, записала її як відео за допомогою Snagit. Це була перша моя спроба зробити відео, раніше я лише мала плани в цьому напрямку. Відео записалося з першого разу, але звук вийшов неякісним - тихим та зі сторонніми шумами. 


Відео писала через вбудований мікрофон, бо під зовнішній в ноутбуці немає входу. Спочатку думала, що проблема саме в цьому. Але перевірила мікрофон в тестовому режимі Skype, виявилося, що мікрофон працює ідеально. Всі можливі налаштування аудіо в Snagit я випробувала, також підключала навушники з гарнітурою, - нічого не допомогло.


Тому дублів я не робила, все одно добре не вийде. Довго вагалася перед тим, як залити відео на YouTube та відкрити до нього доступ. Але ще більше затримуватися на цьому завданні я не можу, бо потрібно переходити до інших. Тому викладаю відео вже таким, як є. 





Всі сервіси тижня, без винятку, мені дуже сподобалися. Дізналася про такі можливості роботи в Інтернеті, про які можна було лише мріяти. Хоча результат роботи в Snagit засмучує. Для запису відео підсумкового проекту до курсу "Куратор змісту" мабуть доведеться користуватися іншим сервісом.


Дякую всім за увагу. Далі буде.

   

Немає коментарів:

Дописати коментар