четвер, 21 грудня 2017 р.

Куратор змісту - 2017. Тиждень №7



Вітаю вас, шановні читачі блогу, тьютори, учасники курсу
"Куратор змісту - 2017"!


Сьомий тиждень навчання на дистанційному курсі був тижнєм підведення підсумків. Складання плану звіту за напрямком курирування вимагало чітко сформулювати тему курирування, довести її актуальність, визначитися з метою курирування та зі своєю цільовою аудиторією. 


План звіту я побудувала на основі "Робочого процесу кураторів в режимі реального часу" Робін Гуда, посилання на це джерело дається у матеріалах курсу ("Порядок роботи куратора"). Написання плану зайняло багато часу, зате все "розклалося по поличках", отже легше буде готувати звіт.


Сервіс Klout - це теж такий своєрідний підсумок, який дав змогу дізнатися, що ж я там "напрацювала" в Інтернеті, та який на сьогодні маю рейтинг. Рейтинг "25" мене не розчарував, це навіть забагато, якщо його складовими є тільки Facebook та YouTube, де моя активність мінімальна.


Щойно вдалося приєднати до Klout свій аккаунт Твіттер. Дуже цікаво, яким буде мій рейтинг через 24-48 годин, коли надійдуть дані з Твіттеру. Залишилося ще прояснити, чому Google+ не дає жодного відсотку до рейтингу.



Сповіщення про приєднання
Твіттер-аккаунту



Знати свій рейтинг дуже добре, але мене вразило інше: Klout дає чудову можливість долучитися до нових якісних джерел інформації, читати публікації авторитетних експертів з тем, що цікавлять, бути в курсі всіх останніх тенденцій і новацій, - це просто неймовірно...


Після того, як я підписалася читати деяких експертів, у мій Твіттер-аккаунт стали поступати сповіщення від інших людей, які "в темі", про те, що вони мене "читають". Ці люди мають тисячі підписників, таким чином вони розширюють свою мережу впливу. Все це дуже і дуже цікаво. 


Але є ще завдання, які чекають на мене. Отже, далі буде.


Немає коментарів:

Дописати коментар