вівторок, 28 листопада 2017 р.

Куратор змісту - 2017. Pinterest для куратора змісту

Pinterest. Моя домашня сторінка


Вітаю вас, шановні читачі блогу, тьютори, учасники курсу 

"Куратор змісту - 2017"!


П'ятий тиждень навчання на дистанційному курсі вирішила розпочати з найлегшого, як мені здавалося, завдання: потрібно створити аккаунт в Pinterest, проаналізувати його можливості і скористатися ним для свого напрямку курирування. Але будь-який новий сервіс потребує часу, щоб його зрозуміти, і Pinterest не став виключенням.


Коротка справка: Pinterest — це соціальний фото-сервіс. Після того, як зображення завантажені на Pinterest, вони називаються пінами (англ. Pins), а колекції, до яких вони належать, — дошками (англ. Boards). Місія сайту звучить, як "об’єднати весь світ за допомогою речей, які йому цікаві" (з Вікіпедії).


Отже, зареєструвалася в Pinterest. Далі прочитала декілька публікацій, переглянула відео з теми. Найбільш інформативною для мене виявилася публікація Нати Заяц "Все, что вам нужно знать о Pinterest". Свої тематичні дошки я створювала, виходячи з того, що Pinterest — це візуальна пошукова і соціальна мережа, де результатом пошуку є сайти, які представлені у вигляді картинок.


Звісно, що я зацікавлена в тому, щоб за картинками користувачі потрапляли на мій блог. Тому добирати контент для своїх дошок почала з блогу. Пінами переважно стали мої скріншоти екрану, які у якості зображень містяться в постах. Але є декілька публікацій, де зображення були взяті з пошуку Google. Тоді я ще нічого не знала про ліцензії, тому не виключаю порушення авторських прав.


Деякий час я вагалася, чи додавати такі зображення в Pinterest, до того ж вони вже ведуть на якусь інформацію. Все ж таки додала, але в майбутньому обов'язково буду використовувати лише відфільтровані за ліцензією зображення. Окрім власного контенту поділилася в Pinterest матеріалами колег; декілька пінів взяла собі зі схожих за тематикою дошок.


Перш, ніж додавати новий пін на свою дошку, перевіряю, на яку публікацію він веде. Якщо інформація релевантна темі та подобається, тоді пін потрапляє до моєї колекції. В Pinterest є декілька варіантів пошуку, найбільш цікавим виглядає варіант, коли під обраним піном, якщо його збільшити, формується добірка схожих пінів. Отже, до вашої уваги моя перша дошка, назва якої збігається з темою курирування:

 

ІКТ в бібліотеках




На моєму блозі є декілька інтерактивних вправ, створених в сервісі LearningApps. Тому вирішила організувати дошку, де будуть збиратися такі вправи. LearningApps - це переважно вчительський сервіс, але його уподобали та з успіхом використовують на практиці бібліотекарі. До своїх вправ я вже почала додавати вправи, створені колегами.   


LearningApps




Окрім інформаційно-комунікаційних технологій, мені дуже цікава тема, яку можна означити так: "Бібліотеки. Читання. Майбутнє". Навіть мала непереборне бажання створити журнал з такою назвою в Scoop.it, але безкоштовно дозволялося створити лише одну тему. Зараз своє бажання я можу реалізовувати за допомогою Pinterest. Так з'явилася моя третя дошка, яка має назву:


Reading




В Pinterest поки що підписалася на 3 теми та на 4 дошки; одну людину запросила доєднатися до моєї дошки; одна людина підписалася на мою дошку. Отже роботи в Pinterest - "непочатий край", але вже зараз можу сказати, що цей сервіс обов'язково буде в моєму арсеналі куратора.


Дякую всім за увагу. Далі буде.

Немає коментарів:

Дописати коментар