пʼятницю, 3 листопада 2017 р.

Куратор змісту - 2017. Я - куратор змісту


Вітаю шановних читачів блогу, тьюторів та учасників курсу 
«Куратор змісту — 2017»!

Добігає кінця другий тиждень навчання. Тому поспішаю висловити свої думки щодо того, хто такий куратор змісту, яка його діяльність та функції. Про кураторів змісту вперше я дізналася із соціальної мережі Google+ у 2015 році, коли у колі бібліотекарів поширилася новина про початок роботи дистанційного курсу «Куратор змісту — 4». Моя найкраща подруга і колега Людмила Понкратова (завідуюча бібліотекою коледжу СНАУ) запропонувала разом пройти навчання на курсі.

Тоді я не дуже розуміла, що це за діяльність, і де можна застосувати набуті знання, але заглибитися в тему, а також зареєструватися на «Кураторі змісту — 4» завадив важкий грип. Постійно спілкуючись зі своєю подругою, читаючи всі її звіти на блозі БібліоВектор.ua, а потім спостерігаючи за тим, як якісно і кількісно змінилася її присутність в Інтернеті, наскільки ефективною та професійною стала її діяльність, скільки онлайн-ресурсів вона використовує, з’явилося розуміння того, що означає бути куратором змісту.

Отже, на мій погляд, куратор змісту – це обізнаний з певної теми користувач мережі, який за допомогою веб-інструментів постійно збирає, фільтрує, зберігає, коментує та поширює серед своєї цільової аудиторії цінний і надійний контент з теми.

Найбільш популярними (відомими мені) кураторами змісту на бібліотечну тематику є Lasha Nazarieva, Пан Бібліотекар, Могилянська Бібліотекарка, Марина Сарычева. Як правило, це представники великих, переважно вузівських бібліотек. Такі бібліотеки працюють на дуже високому рівні, мають великі можливості та свою специфіку. Курс «Куратора змісту» найкраще підходить саме їм. Успішно займаються курируванням й бібліотекарі коледжів – Людмила Понкратова та Ольга Кудрявцева.

Я представляю бібліотеку професійно-технічного навчального закладу, але також маю за мету пройти курс «Куратора змісту». Вважаю, що будь-які теми курсу будуть мені корисними, хоча би для кругозору. А потім проаналізую, що саме буду використовувати у своїй професійній діяльності. Вже перший тиждень навчання дав свої позитивні результати: познайомилася із соціальною мережею Твіттер, почала нею користуватися, завдяки чому кількість переглядів мого блогу значно зросла; створила електронну газету Paper.li («Daily news of library technologies»), яка генерує новини по темі курирування.

Сподіваюсь, що опаную курс та з гордістю зможу сказати: «Я – куратор змісту!», а поки що на мене чекають нові завдання, нові знання. Далі буде.


Схожі повідомлення

Немає коментарів:

Дописати коментар