неділю, 3 грудня 2017 р.

Куратор змісту - 2017. Агрегатор Netvibes - методи використання

Netvibes. Стартова сторінка


Шановні читачі блогу, тьютори, учасники курсу "Куратор змісту - 2017", в цьому пості я розповім про результати моєї роботи з агрегаторами Netvibes та Symbaloo.


Netvibes — персоналізована стартова сторінка чи персоналізований інтернет-портал. Сторінка організована в таблицях, в кожній з яких містяться призначені для користувача модулі. Вбудовані модулі Netvibes включають RSS, місцеві прогнози погоди, календар, закладки, примітки, багаторазові пошуки, перевірку пошти для Gmail, Yahoo, Hotmail, AOL (з Вікіпедії). 


В Netvibes можна створити приватну стартову сторінку, а також публічну, що може цілковито відрізнятися від приватної як за змістом, так і за оформленням. Після реєстрації в Netvibes я почала створювати приватну сторінку, щоб на ній потренуватися, а потім обрати відповідний контент для публічного перегляду.


Робота в мене пішла не одразу, важче за все було "зрушитися з місця". Переглянула двічі тьюторіал К. Бугайчука, взагалі це єдиний російськомовний тьюторіал по Netvibes, який я змогла знайти на YouTube. Також дуже стала в нагоді публікація Людмили Понкратової Куратор змісту - 4. Netvibes - агрегатор блогів і сайтів на її блозі "БібліоВектор". Крім опису власної роботи з сервісом, в публікації містяться посилання на звіти інших учасників дистанційного курсу.   


До моєї приватної сторінки "Vpulibrary" увійшли такі добірки: News, General (головна, домашня), Sci/Tech, Services, Curator - 2017, Library blogs, About Blogger, Education, Literature, History. В домашній добірці збираються новини з мого сайту, блогу, Твіттера, поштової скриньки на Gmail, а також можна переглянути прогноз погоди. Додаток прогнозу погоди визначив місцерозташуння, як Запоріжжя, змінила на Київ - найближче до Шостки велике місто.



Netvibes. Приватна сторінка "Vpulibrary". 

Добірка "General"



Далі створила публічну сторінку "ICT in Libraries".


Netvibes. Публічна сторінка "ICT in Libraries". 

Добірка "Library blogs"



Сервіс Netvibes мені сподобався, вже під час наповнення своєї сторінки постійно відволікалася: то цікаву новину в Твіттері побачу, то в блогах колег. Починала читати, потім поширювати... Якби не Netvibes, я б упустила більшість новин, а так всі вони знаходяться перед очима, бо зібрані на одному екрані. Робота з Netvibes склалася не дуже раціонально, бо багато чого зрозуміла лише після того, як виконала завдання до кінця. 





Symbaloo. Домашня сторінка


Symbaloo - це хмарний додаток, що дозволяє користувачам організовувати і класифікувати веб-посилання у вигляді кнопок. Symbaloo працює з веб-браузера та може бути налаштований як домашня сторінка, що дає можливість користувачам створити персоналізований віртуальний робочий стіл, доступний з будь-якого пристрою з підключенням до Інтернету.


Зареєстровані користувачі Symbaloo мають сторінку з сіткою кнопок, що налаштовані як посилання на певні сторінки. Для легкої візуальної класифікації кнопкам можна призначити різні кольори. Symbaloo дозволяє одному користувачеві створювати різні сторінки або екрани (вебмікси) за допомогою кнопок. До своїх вебміксів можна надавати доступ іншим користувачам (from Wikipedia).


Сервіс Symbaloo не забрав в мене багато часу, бо інтуїтивно зрозумілий, не довелося навіть про нього щось читати чи переглядати відео. В Symbaloo я створила пробний вебмікс "ІКТ в бібліотеці". Сервіс також мені дуже сподобався, але якщо обирати між двома агрегаторами, то я надаю перевагу Netvibes, хоча і довелося з ним помучатися.



Symbaloo. Вебмікс "ІКТ в бібліотеці"


Дякую всім за увагу. Далі буде.

Немає коментарів:

Дописати коментар